Welcome - Bem vindo - Bien venido

Here you can find many things, hope you have fun checking my blog and don't forget to leave your comment. Thank you for your time!

Aqui você pode encontrar muitas coisas, espero que você se divirta no meu blog e não se esqueça de deixar seu comentário. Obrigada!


quarta-feira, 2 de maio de 2007

Photos - Memories

I couldn´t find anything to post today, but something really cool happened today. I came back from work in the morning and I found my mother looking all the old pictures we have here. I decided to spend time with her and do the same. It was soo cool because it brought back many good memories. Saw many people that I didnt have in my thoughts anymore, but they all had their meaning in my life.
Pictures are amazing!!! They can make us have soo many feelings. That´s what happened to me. I had good and bad feelings at the same time. You may be asking yourself, why I´d have bad feelings... it is just because I wish I could meet those people again, I wish I could have those special friends close to me again. The feeling was great when I realized I´ve had many, many happy moments in my life, many cool people around me, many BBQ´s with my family, my cyclist friends, me during the races, my first important victory, me when I was a baby, at Carnival party with my cousins, uncles, aunts and parents, etc.
So, now I have this good feelings that I need to enjoy more my life, because time flies and when you see 10, 20 years have passed....

I love pictures!!!!


Hoje não encontrei nada para postar, mas algo muito legal aconteceu quando voltei do trabalho, ainda de manhã e encontrei minha mãe no quarto vendo todas as nossas fotos mais antigas. Decidi passar um pouco de tempo com ela e também ver as fotos. Foi tão legal por que trouxe tantas lembranças boas. Relembrei muitas pessoas que nem me lembrava mais, mas que tiveram grande importância na minha vida.
Foto é "tudo de bom". Elas nos fazem ter muitos sentimentos legais quando a vemos. Foi isso que aconteceu comigo hoje. Bons, mas também "maus" sentimentos. Você deve estar se perguntando o porquê de maus sentimentos... somente porque eu gostaria de reencontrar essas pessoas novamente e aquelas mais especiais, gostaria de te-las por perto. Foi um sentimento muito bom quando percebi que tive muitos momentos felizes na minha vida, muitas pessoas bacanas ao meu redor, muitos churras com a familia toda, meu amigos ciclistas, as viagens, as corridas, eu na minha primeira vitória importante, eu quando pequena, nas festas de Carnaval com meus primos, tios, tias, pais, etc.
Agora tenho esse sentimento bom, de que preciso curtir muito mais minha vida, porque o tempo voa e quando você vê, já se passaram 10, 20 anos...

Eu amo fotos!!

Nenhum comentário: